Com a punt i final del nostre projecte d'art, hem convidat a les famílies a la classe a fer una escultura com les que feia Miró. Ha sigut una tarda plena de moments bonics i plens d'art! El resultat final ha sigut el Mironet!
Gràcies a totes les famílies per compartir aquesta tarda amb els Conills i Pollets!
Cliqueu per veure les fotografies

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada