Pàgines

16.6.26

I3 VISITEM LA FUNDACIÓ MIRÓ!

Després de conèixer l'art de Joan Miró a l'escola, hem anat de visita per veure en persona les obres d'art que va fer: pintures, tapissos, escultures, sols de color vermell, línies gruixudes i primes,... També vam trobar el nostre estimat Mironet! 



Cliqueu per veure les fotografies

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada