Després de conèixer l'art de Joan Miró a l'escola, hem anat de visita per veure en persona les obres d'art que va fer: pintures, tapissos, escultures, sols de color vermell, línies gruixudes i primes,... També vam trobar el nostre estimat Mironet!
Cliqueu per veure les fotografies
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada