Pàgines

19.6.26

ACOMIADEM EL CURS 25-26

Un cop arribat juny hem volgut acomiadar el curs amb un matí de gimcana junts al nostre pati.
Els nens i nenes d'infantil hem compartit diferents proves per equips i ens hem divertit molt!

Ens tornem a trobar al setembre, a gaudir de les vacances en família!


Els conills, els pollets, les estrelles de mar, les meduses, les girafes i les capibares!
                                                      Bon estiu a tothom!

(cliqueu per veure les fotos)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada