Els nens i nenes d'infantil hem compartit diferents proves per equips i ens hem divertit molt!
Ens tornem a trobar al setembre, a gaudir de les vacances en família!
Els conills, els pollets, les estrelles de mar, les meduses, les girafes i les capibares!
Bon estiu a tothom!

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada