El passat dilluns 1 de juny a la tarda vam compartir una estona d'art amb les famílies, dedicada al projecte d'art d'I5: ANTONI GAUDÍ. Cada família va fer el seu Drac del Parc Güell, compartint i gaudint de les arts plàstiques.
Hem descobert que tenim uns familiars molt artístics. FELICITATS!
