Pàgines

28.5.26

I4 FEM UN TALLER DE CERÀMICA

Els nens i nenes d'I4 hem anat d'excursió per realitzar un taller de ceràmica. A la classe hem estat treballant el projecte d'art de l'Antoni Tapies, i per aquest motiu volíem fer una actvitat realitzada amb l'escultura i el fang, com feia servir ell en algunes de les seves obres.

Ens han ensenyat a utilitzar el torn per fer gerros i l'hem pogut fer servir per poder fer un per la classe, i hem modelat la nostra rosa amb fang. 

També hem fet un petit passeig per la natura, per posar a prova els cinc sentits: hem olorat plantes aromàtiques, hem escoltat ocells, hem tocat elements de la natura i hem vist els colors de la primavera.


(feu clic per veure les fotos)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada