Els infants d'i4 hem fet una sortida de matí al Palau de la Música a veure l'obra "Babebre Mozart"
Hem pogut gaudir d'una audició instrumental homentage a la música clàssica de grans compositors com Mozart, Bach, Beethoven i Brahms
Ha sigut tota una delicia auditiva i hem estat encantats de gaudir-la.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada