Pàgines

15.4.26

I4 GAUDEIX AL PALAU DE LA MÚSICA

 Els infants d'i4 hem fet una sortida de matí al Palau de la Música a veure l'obra "Babebre Mozart"

Hem pogut gaudir d'una audició instrumental homentage a la música clàssica de grans compositors com Mozart, Bach, Beethoven i Brahms

Ha sigut tota una delicia auditiva i hem estat encantats de gaudir-la. 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada