Per començar a treballar el projecte d'art, els infants d'I5 hem visitat la Cripta de la Colònia Güell d'Antoni Gaudí. A més a més primer hem fet un petit mosaic. Ens ho hem passat d'allò més bé realitzat l'activitat i observant els vitralls i l'arquitectura del nostre autor. Ara ja podem començar a donar forma al nostre projecte...

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada