Fa uns dies alguns dels infants de I5 vam gaudir d'uns dies de convivència a la casa de Mas Banyeres.
Allà vam conèixer la mascota de la casa i vam fer activitats d'aventura.
Van ser dos dies i una nit plens d'il·lusió i moments compartits. Ho vam gaudir molt!
Cliqueu la imatge per veure les fotos d'aquests dies

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada