Pàgines

6.5.26

I5 LES COLÒNIES DE MAS BANYERES

Fa uns dies alguns dels infants de I5 vam gaudir d'uns dies de convivència a la casa de Mas Banyeres.

Allà vam conèixer la mascota de la casa i vam fer activitats d'aventura. 

Van ser dos dies i una nit plens d'il·lusió i moments compartits. Ho vam gaudir molt!

                          Cliqueu la imatge per veure les fotos d'aquests dies


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada